Film o přátelství dvou mužů, jejichž životy významně ovlivnila láska k hollywoodským filmům, vypráví o hluboké cinefilské vášni, která může „postižené“ přivést až do záhuby. Drama o střetu podává zajímavou zprávu o proměně korejské kultury, rozleptávané zejména od konce 50. let cizími vzory a vlivy. Myonggil a Pyongsok, přezdívaný „Hollywood Kid“, se začali kamarádit už jako děti a během studentských let je spojoval nejen zájem o filmy, ale i láska ke stejné dívce. Jejich osudy zůstávají i nadále propojeny: zatímco Myonggil se stává neúspěšným filmovým režisérem, Pyongsok, jemuž filmová imaginace prorostla do každodenní existence, jako by stále nemohl najít ten správný směr. Nakonec je to právě on, kdo může Myonggilovi dopomoci k vytoužené slávě – má totiž v ruce perfektní scénář, který píše a vylepšuje celý svůj život. „Je to korejská verze filmu Cinema Paradiso,“ říká o svém díle režisér Chung Ji Young, jehož výpověď je ovšem – na rozdíl od italského retra o „rajském biografu“ – přesná a ostrá jako břitva.