Kim učí na provinční filmové fakultě, u svých studentů však není zrovna oblíbený. Na rozdíl od jiných profesorů, kteří jim pomáhají získávat kontakty a začít kariéru, je příliš soustředěný na samotné filmy i touhu filmovat, která jako by mu začínala splývat s touhou létat. Pomalu pracuje na vlastním scénáři o životě ptáků a nevšímá si rozpadu svého profesionálního i osobního života. Kimova přítelkyně Young Hee bojuje se svým strachem z budoucnosti a snaží se probudit ve svém milenci zájem na jejich společném osudu. Její úsilí se Kima dotýká stejně málo jako jeho náhodná známost na jednu noc nebo dění na školním večírku. Doprovází sice Young Hee na cestě do jejího rodného města, ale sám se zřejmě lidskému světu dále vzdaluje.