Malvina Munteanu pochází z Bukurešti, kde se v době politického zlomu angažovala jako studentka v akcích proti Ceausescovu režimu. Po nějaké době se jí podařilo naplnit sen tolika mladých žen z východní Evropy – dostat se na Západ. Dnes žije Malvina v Itálii, nikoliv ve velkoměstě, ale v provinčním Avianu. Odmítá sdílet osud mnoha svých krajanek, které skončily u prostituce. Pracuje jako číšnice v restauraci a ve volném čase navštěvuje kurzy pro ošetřovatelky. Alberto je mladý učitel. Jednoho dne jde s kolegy na večeři do restaurace, kde pracuje Malvina. Setkání s rumunskou dívkou hluboce změní jeho život.