V německém Mannheimu žije skupina ilegálních přistěhovalců, kteří se každý po svém snaží najít způsob jak přežít a získat co nejvíc peněz. Branko z Chorvatska, který obvykle prodává drogy, aby si vydělal na živobytí pro sebe a svou umírající matku, a jeho parťák z vězení Gruzínec Merab se nechají najmout, aby zavraždili jakéhosi obchodníka. Jen shoda okolností jim zabrání čin vykonat. Obrovský černoch Carlos, uprchlík z Haiti, jenž sní o cestě do Austrálie, i kdyby si na ni měl vydělat prodejem vlastních orgánů, se sblíží se stárnoucí vietnamskou prostitutkou Lan. I ona má za sebou tvrdou školu života a hýčká si absurdní sen, jak pomstí dávnou matčinu smrt. Životní perspektivy v bohatém, leč nedostupném Německu jsou však stále chmurnější, zvlášť když Lanin dočasný ochránce vyráží znovu do světa, zatímco ona i další bizarní postavičky světa, odkud není kam uniknout a o němž se na veřejnosti nemluví, zůstávají. Hlavní cena X. Filmového festivalu v Cottbusu 2000.