Tragikomický minipříběh o tom, jak velkoměsto vykrádá a zároveň obohacuje jednu z mnoha lidských duší, jejíž majitel se snaží osvobodit od vlastních obsesí. Režisér jako excentrický glosátor okoloběžících událostí projíždí na kole stockholmskými ulicemi a v roli zádumčivého bojovníka se Smrtí disputuje se zesnulým otcem prostřednictvím zašlé lebky. Mozaika ambivalentních pocitů oděná tvůrcem do originálního kabátu, který neodmítá ani animační techniky, vzdává především hold zalidněné švédské metropoli.