Dokumentární film o lidech z Blšan, obyvatelích "nejmenší obce na světě, kde se hraje prvoligový fotbal", jejichž nostalgické vzpomínání na jistoty reálného socialismu kontrastuje s všednodenní skutečností svobodného chaosu.