Na letišti ve fiktivním asijském městě je místní policií zatčen mladý český turista Patrik Lovický. Turistický průvodce Tomáš Egermaier, který je jeho nevlastním bratrem, si všimne, že jedno z mladíkových zavazadel se dostalo do letadla. Lovický, obviněný z pašování heroinu, marně tvrdí, že byl zneužit k odlákání pozornosti policie od skutečně velké zásilky drog. Tomáš po návratu do Čech objeví v Patrikově zavazadle kazety z videokamery, na něž si obviněný natáčel svou dívku Elenu a její matku Michaelu. Ta má podle všeho kontakty se sítí mezinárodních drogových dealerů, jimž nevinný mladík posloužil jako volavka. Vše je však nakonec docela jinak, než se oklamanému Tomášovi zpočátku zdálo... Autor sleduje situaci ve třech rovinách: líčí prehistorii drogové akce prostřednictvím videonahrávek, snahy Tomáše pomoci uvězněnému bratrovi i pobyt Patrika v drsném asijském vězení, které hrozí stát se jeho doživotním útočištěm.