Volné zpracování povídky Jana Weisse. Osamělý muž prožívá svůj tajemný sen, který jej vrací zpět do bolestné minulosti. Tento okamžik, ztráta nejbližší milované ženy a sebeobviňování jej pronásledují každým dnem. Muž, jehož příběh se odehrává ve třech časových rovinách, se uzavírá do sebe a prožívá své sny.