Zatímco se mladá íránská žena Sanam marně snaží o spravedlnost a potrestání vrahů svého manžela, její syn se pokouší vypátrat pravdu o životě a smrti svého otce. Byl to zloděj koní, nebo pouze koně příliš miloval?
Malý chlapec Issa se stane svědkem vraždy svého otce. Muži, kteří ho zastřelili, tvrdí, že byl zlodějem koní. Issa a jeho mladá matka Sanam však vědí, že koně pouze příliš miloval. Po pohřbu opustí Issa s matkou vesnici a odjedou bydlet k chlapcově tetě Zahře. Zatímco Sanam se bezvýsledně snaží o spravedlnost a potrestání vrahů svého manžela, Issa, který si myslí, že mu nikdo nerozumí, se pokouší vypátrat pravdu o životě a smrti svého otce. Nechce být synem zloděje koní, ale ještě méně se mu líbí povolání pastýře ovcí, které mu vybrala matka. Podobně jako jeho otec i Issa miluje koně nade vše na světě. Sanam má strach, aby nedopadl stejně jako jeho otec, a marně se ho snaží udržet od koní co nejdále. Zdá se, že osudu nelze uniknout.