Kate, Janine a Molly, pohledné čtyřicátnice, jsou nerozlučné kamarádky. V malém středoanglickém městě, kde žijí, mají významná postavení, ale když se každé pondělí sejdou, baví se při cigaretách a sladkostech raději o mužích než o své práci. Nejzkušenější je Molly, která má za sebou tři dramatické rozvody, a Janine ze studentské lásky zůstal nezvládnutelný syn, jenž se právě potýká s pubertou. Není divu, že muži v jejich očích nedopadají právě nejlépe, a dosud svobodná Kate jim ochotně přizvukuje. Až do okamžiku, kdy na pohřbu kolegyně přeskočí jiskra mezi ní a mladým Jedem, jejím někdejším žákem. Z chvilkové vášně se rodí hlubší vztah a kamarádky zneklidní, že jejich "spolku" hrozí rozpadnutí. Navíc jsou šokovány patnáctiletým věkovým rozdílem mezi milenci, a tak Molly vymyslí plán, jak "nešťastnou" Kate zachránit. Její počínání má fatální následky... Film v komediální nadsázce promlouvá o tom, že ani nejlepší přátelé se sobě navzájem nemohou nadměrně plést do života.