Zdá se, že Vincentovi se vše daří: zaměstnání, tři děti a chápavá manželka Muriel, se kterou sdílí všechny detaily svých obchodních jednání.. Bohužel ve skutečnosti je Vincentův profesní život pouhou fikcí a snůškou lží. Film získal na festivalu v Benátkách 2001 jednu z hlavních cen - Lev roku.