Hrdinou černobílé meditace o maskulinních rituálech je patnáctiletý David, který tráví několik prázdninových dní na strýcově zpustlé venkovské usedlosti. Střetnutí s primitivní societou strýce a jeho kamarádů pro chlapce představuje cestu k šokujícímu zasvěcení do dospělého světa. Zvláštní cena poroty a cena FIPRESCI na MFF v Benátkách 2001.