Mladý Korejec Sugihara je věčný rebel, který dostal tvrdou životní školu od otce, bývalého profesionálního boxera. Ve smíšeném národnostním prostředí však i on musí hledat odpověď na otázku, kdo vlastně je a kam patří. Zvlášť poté, co se zamiluje do půvabné japonské dívky Sakurai, kterou rodiče vychovali v přesvědčení, že Korejci a Číňané jsou podřadná rasa... Snímek získal Cenu FIPRESCI na MFF v Palm Springs 2001.
Sugihara rozhodně nemá jednoduchý osud. Narodil se korejským rodičům v Japonsku a zde navštěvoval speciální školu pro korejské imigranty. Stále ho provází krize identity, stále se sám sebe ptá, kdo vlastně je a kam patří. Jeho pochyby nepřehluší ani úspěšný vstup na čistě japonskou střední školu. Díky svým sportovním schopnostem září a stává se oblíbeným spolužákem. Za své sportovní umění může poděkovat především tvrdé průpravě svého otce, bývalého profesionálního boxera. Jeho vnitřní pochybnosti však naplno propuknou, když se při náhodném setkání na party zamiluje do japonské dívky. Ta jeho nemotorné první namlouvání přijme a jeho náklonnost opětuje. Sugihara se však děsí toho, že by jí měl říci o svém korejském původu. Obává se, ať už oprávněně, či neoprávněně, že by to jejich vztah zničilo. Vše se změní, když jedné noci Sugiharovi zavolá jeho dávný přítel. Telefonát má pro rozjitřeného mladíka nečekané důsledky… Cena FIPRESCI na MFF v Palm Springs 2OO2.