Britský snímek Srdce bez zákona tvoří tři příběhy, které mají společný výchozí bod. Tím je Stuartův pohřeb. Postupně tak sledujeme reakce tří mužů na tuto životní událost - příběh švagra mrtvého, jeho milence a nejlepšího přítele Tima. Všechny jeho smrt zasáhla a každý po svém bilancuje svůj dosavadní život.
Britský film The Lawless Heart tvoří tři příběhy, které mají společný výchozí bod. Je jím Stuartův pohřeb. Postupně pak sledujeme tři různé reakce na tuto životní událost - příběh Dana, který byl švagrem mrtvého, Stuartova milence Nicka a nejlepšího přítele Tima. Všechny jeho smrt zasáhla a každý po svém bilancuje svůj dosavadní život. Dan je sice věrný, milující otec a manžel, ale cítí se být přitahován novou obyvatelkou města, svobodomyslnou Francouzkou Corinne. Naopak zoufalý Nick se snaží na přítele zapomenout, mimo jiné i přátelstvím s mladou ženou, o kterém si myslí, že je zcela nevinné, dokud není sám překvapen city, jež k ženě chová. Tim se po osmi letech vrací do města stále hledající „něco", co by dodalo jeho životu řád a směr, aby zjistil, že by to mohla být žena žijící v sousedství. Formálně velmi zajímavě natočený snímek je vtipnou a dojímavou komedií o lásce, přátelství, smrti a náhodách, které život přináší.