Realistické drama inspirované studiemi prostředí a skutečných osudů barových tanečnic nabízí příběh venkovské dívky Mumtaz, která po smrti rodičů nachází obživu v oblíbeném baru pana Anny. Získá někdy skutečnou šanci vymanit se z ponižujícího a nebezpečného způsobu života?
V roce 1983, po tragické smrti rodičů, se mladičká venkovanka Mumtaz dostává se strýcem Mumym do Bombaje. Nuznou střechu nad hlavou jim poskytnou příbuzní, práci však získá jen dívka. Začne tančit v baru zbohatlíka Anny a brzy se naučí zalíbit se zákazníkům a vydělat si tak peníze. Život barové tanečnice však Mumtaz ani jejím družkám nenabízí žádnou ochranu před pohrdáním a krutostí světa. Po čase poskytne Mumtaz navenek bezpečné útočiště po svém boku zločinec Potya Sawant. Když je však v potyčce s policií zabit, ocitá se Mumtaz znovu na dně,a navíc se dvěma dětmi. Znovu je nucena začít tančit. Na dětech však ulpěl stín jejich původu a starší syn se brzy vydává v otcových stopách. Kruh se uzavírá: Mumtaz poznává, že z pasti svého osudu se už nikdy nevymaní. Drama založené na studii prostředí a skutečných osudů nabízí realistický obraz světa vzdáleného představám o "bollywoodských" iluzích lepších zítřků.