Drama podle skutečných událostí. Dcera kubánských přistěhovalců Nina rozděluje svůj čas mezi studium, práci a nadějný milostný vztah s mladíkem z dobré rodiny Brianem. Spolu s ním se však ocitne v rukou bandy kriminálníků. Pod pohrůžkou smrti je donucena spáchat ten největší zločin.
Dcera kubánských přistěhovalců Nina se po smrti rodičů snaží splnit si „americký sen“ a svůj život rozděluje mezi studium, práci a nadějný milostný vztah s mladíkem ze slušné rodiny Brianem. Spolu s ním se však jednoho dne ocitne v rukou bandy surových zlodějů, které překvapili v Brianově domě. Tři všeho schopní narkomani a jedna dívka dvojici unesou a drží ji spoutanou ve špinavém obydlí na neznámém místě. Zejména Nina je objektem jejich nevyzpytatelného a sadistického chování. Když bandě nevyjde amatérsky improvizovaný pokus o získání výkupného za Briana, její členové pod pohrůžkou smrti donutí nešťastnou dívku, aby spáchala ten největší zločin. Inteligence a vůle přežít však Nině pomohou snést zničující nátlak a najít východisko z beznadějné situace. Celovečerní debut producentky, scenáristky a režisérky Sunmin Park vznikl podle skutečných událostí. Je studií mezních poloh lidské povahy. Klade otázku, jak daleko jsme schopni zajít, jak moc jsme schopni ublížit druhým a za jakých okolností jsme ještě schopni zachovat si lidskou důstojnost.