"Bylo jí deset a její úsměv dokázal prozářit kanál Achtergracht, kde jsem tehdy žil. Beppie je pravé amsterodamské dítě, sladké jako cukr, avšak musíte se před ním mít na pozoru!" Skrze tvář dívky Beppie se van der Keukenovi podařilo nahlédnout tak nehmatatelné ideje jakými jsou nevinnost, hravost či spontánnost.
"Bylo jí deset let a její úsměv dokázal prozářit kanál Achtergracht, kde jsem tehdy žil. Beppie je pravé amsterodamské dítě, sladké jako cukr, avšak musíte se před ním mít na pozoru!“ Vitální dívka Beppie, jež má osm sourozenců, se před kamerou svěřuje se svými dobrodružstvími a příhodami, v nichž je patrný její přístup ke zdánlivě dospělým tématům – k životu, ke smrti, k penězům, lásce. Kamera ji doprovází při drobných uličnictvích na ulici, kde tráví dost času, i ve škole, v rodině či při vánoční slavnosti v kině. Skrze dívčinu tvář s výraznou mimikou a její chování se Keukenovi podařilo nahlédnout tak nehmatatelné ideje, jakými jsou nevinnost, hravost či spontánnost. Tyto vlastnosti vynikají o to více, oč strojenější je dospělé prostředí a atmosféra města.