Mladá krásná Rallia se rozhodne nalézt svou matku Keltoum, která ji opustila, když byla ještě dítě. Doprovázená dědečkem a napůl bláznivou tetou Nedjmou odchází ze západu a vydává se na bolestnou cestu do vnitrozemí, na místo svého narození v opuštěné a nehostinné africké poušti. Na cestu, která ji dovede ke Keltoum a ke zničující pravdě, již hledá.
Mladá krásná Rallia se rozhodne nalézt svou matku Keltoum, jež ji opustila, když byla ještě dítě. Jediné, co se od příbuzných o matce dozvěděla, je, že pracuje v hotelu ve velkém městě. Rallia, doprovázená napůl bláznivou tetou Nedjmou, odchází ze západu a vydává se hlouběji do vnitrozemí, na místo svého narození v opuštěné a nehostinné africké poušti. Je to bolestná cesta za minulostí. Cesta vedoucí nemilosrdnou a drsnou krajinou, která je zubožená a zastrašená netolerancí, násilím a zoufalstvím zrozeným z nepředstavitelné chudoby. Cesta, která ji dovede ke Keltoum a ke zničující pravdě, již hledá. Snímek byl promítán na MFF v Torontu v roce 2001.