Detektiv Jamil Warwar byl převelen do zapomenuté a vzdálené oblasti Brazílie, protože obvinil některé politiky a významné představitele společenského života z účasti na mezinárodním obchodu s kokainem. Při pátrání po zločincích používá i ženské převleky.
Detektiv Jamil Warwar se proslavil jako „mistr převleků“, když odhalil případ Claudio, který měl velký ohlas v brazilském tisku. Obvinil některé politiky a významné představitele společenského života z účasti na mezinárodním obchodu s kokainem. Za to si vysloužil převelení do vzdálené a zapomenuté oblasti Brazílie. Při pátrání po zločincích používá i ženské převleky. Dokument získal Cenu Leona Hirzmana udílenou Mezinárodní asociací kritiků na MFF v Rio de Janeiru, Cenu za nejlepší národní film od vlády státu Rio de Janeiro.