Meditativní dokumentární road movie se odehrává na 2 000 kilometrů dlouhé cestě ze severu na jih Mexika. Proplétá temná svědectví dvou žen popisujících děsivé praktiky, jimiž mocné kartely – za mlčenlivého přihlížení státních orgánů – ovládají bezbranné obyvatele. Podává tak alarmující zprávu o bezpráví v zemi, jejíž obyvatele strach spoutal do nesvobody.
Všední, lenivé ráno kdesi na jihu Mexika. Několik místních usedlíků je nečekaně zatčeno, obviněno z obchodování s lidmi a posláno do žaláře na opačném konci země. Úřady oznamují, že zasadily organizovanému zločinu další ránu... Jenže co když jsou vězni nevinní, a zločinci se naopak těší svobodě? Paralelně vyprávěné osudy dvou žen přibližují praktiky mocných kartelů, proměňujících občany v bázlivé stádo, zatímco státní orgány mlčenlivě přihlížejí. Svědkyněmi jsou nespravedlivě odsouzená Miriam, jejíž 2 000 kilometrů dlouhou cestu z vězení domů tento meditativní dokumentární film rekonstruuje, i vnitřně zlomená Adela, jíž byla před lety unesena dcera. I ve svém druhém celovečerním filmu se Tatiana Huezo věnuje systematicky páchanému bezpráví. Podává tíživými emocemi prosycenou zprávu o neviditelné občanské válce, v níž se hlavní zbraní stává děs, a zemi, kde společnost postupně odumírá paralyzována strachem.