Kostěný tomahawk
Divoký západ, několik maskulinních svérázů, záchranná mise za unesenou ženou a indiánský kmen troglodytů holdujících kanibalismu. To jsou hlavní ingredience westernové dobrodružné jízdy, představující na proteiny výživný koktejl, který se nevyhýbá násilí a není rozhodně vhodný pro filmové citlivky.
Malé městečko Bright Hope stojí uprostřed Divokého západu izolované od jakéhokoliv kontaktu s okolním světem. Ideální místo, které může navzdory zásadovému šerifovi skýtat zázemí banditům okrádajícím bezbranné cizince. Loupežná přepadení však vedle toho, s čím se musejí obyvatelé vypořádat nyní, najednou představují pouze marginální problém. V nedalekém údolí žije totiž indiánský kmen troglodytů, který čirou náhodou holduje kanibalské kuchyni a jehož členové potřebují opět doplnit tělu potřebné proteiny. A tak když unesou místní krásnou hospodyňku Samanthu, dává se dohromady nepříliš sourodá skupinka místních mužů, kteří se rozhodli ji jakýmkoliv způsobem vysvobodit ještě dříve, než si divoši začnou sestavovat jídelníček na nadcházející hostinu. Začíná dobrodružná mise, která nenaplňuje obvyklé westernové konvence a která s chutí využívá násilí i humoru, představujíc nejen na proteiny výživný koktejl nevhodný pro filmové citlivky.