Filmová esej, která je věnována režisérovu rodnému městu Manile, je autorským zamyšlením nad rozklíženou filipínskou společností. Ambiciózní film, smazávající hranici mezi fikcí a dokumentem, předkládá fascinující i trýznivý portrét sociálního řádu určovaného kmenovými uskupeními.
Fascinující filmová esej předkládá portrét rozklíženého sociálního řádu současných Filipín, zejména pak hlavního města Manily. Na pozadí oficiálních struktur a hierarchií stojí systém známostí, kmenových uskupení a soukromých vazeb, které poskytují svým účastníkům možnost bez konsekvencí překračovat obecně ustanovená pravidla. Je to svět, který slouží pouze zasvěceným a na společnost jako takovou má ničivý vliv. Pepe Diokno, jenž se ve svém třetím filmu vrací k palčivým problémům současných Filipín, ve své umělecky ambiciózní úvaze nad znepokojivými tendencemi společnosti smazává hranice mezi fikcí a dokumentem a vytváří tak neobvykle pulzující a přesvědčivý portrét hlavního města a jeho obyvatel. Kromě fascinujícího filmařského díla jde zároveň i o mimořádně osobní a ve výpovědi silný traktát tvůrce, který se snaží pohlédnout za izolovaně interpretované akty agrese a hledat v nich symptomatické jevy celé společnosti.