Boris je arogantní a nehorázně bohatý chlapík, který má úspěšnou a krásnou ženu a ještě hezčí milenky. Poté, co jeho manželka upadne do těžké deprese, je nucen se ptát, neudělal-li někde v životě chybu. Příběh o lehkém nabytí dokonalosti a její nekontrolovatelné ztrátě soutěžil na letošním Berlinale.
Boris Malinovsky dosáhl v životě všeho, co mohl chtít. V šatnách jeho designových domů se štosují nejdražší košile, jako šéf prosperující firmy tráví v práci minimum času s maximálním ziskem, jeho manželka je členkou kanadské vlády a z poslední kolekce milenek se seznámíme s dlouhonohou blondýnou a mlaďoučkou sexy zrzkou. S ženiným záhadným onemocněním se ale i do tohoto dokonalého světa vloudí stín pochyb. Tajemný telefonát uprostřed noci připomene Borisovi limity vlastní existence, nad kterými se až dosud nezamýšlel. Výprava do světa québecké smetánky pojednává o neuchopitelném ohrožení, které přichází k člověku bez varování. Na melodramatickém půdorysu režisér vystavěl psychologické drama s thrillerovými prvky, které zároveň vědomě shazuje satirickými a mysteriózními výstřelky, zde zpřítomnělými démonickým Denisem Lavantem. Côté tak zůstává věrný své osobité experimentující nátuře, díky níž se stal v rámci kanadské kinematografie výlučných zjevem.