Švýcarák
„Rozhodli jsme se složit film výhradně z motivů, které nenávidíme,“ říkají Daniels, renomovaní tvůrci videoklipů, o svém celovečerním debutu a nejkontroverznějším filmu letošního Sundance. Paul Dano a Daniel Radcliffe velmi originálním způsobem dokazují, že životní radosti a strasti se mají sdílet s kamarádem, i za cenu toho, že jeho tělo nejeví známky života. Téměř.