Tohle je náš svět
Hluboko v lesích žije Ben se svými šesti dětmi podle pravidel, která určil. Když rodinu postihne tragédie, vydávají se všichni zpět do civilizace. Originální, vtipný, vizuálně poutavý a emocionální snímek s charismatickým Viggem Mortensenem v hlavní roli byl s úspěchem uveden na letošním MFF v Cannes.
V hloubi tichých a majestátních severozápadních lesů žijí zcela odpoutáni od civilizace Ben a jeho šest dětí. Zákony a pravidla každodenního života a výuky určuje Ben, který dětem věnuje veškerý čas a pozornost a snaží se je naučit soběstačnosti a opravdovému pochopení učiva namísto povrchního „biflování“. Když však rodinu, žijící v téměř dokonalé harmonii uměle vytvořeného ráje, postihne tragédie, rozhodne se vydat se zpět do města a konfrontovat se s vlastním zvoleným způsobem života i Benovou otcovskou rolí. Hereckého partu hlavy sympatického sedmičlenného klanu se s vervou ujal charismatický Viggo Mortensen, který se od počátku podílel na scénáři filmu. V tomto vtipném, nekonvenčním a dojemném snímku nadaný režisér nastavuje zrcadlo našim hodnotám a konzumnímu způsobu života. Jeho energií nabitý a vizuálně poutavý film byl s úspěchem uveden na letošním MFF v Cannes v sekci Un Certain Regard, kde získal cenu za režii.