Adrian odjel na rok pryč, aby rodině finančně pomohl prací v zahraničí. Po návratu ale nic není jako dřív. Jeho žena se chová jinak, snad jako by ani nikdy nebyli manželé. Režisér Cătălin Mitulescu se ve svém třetím celovečerním filmu stává pozorovatelem přelomového okamžiku, kdy vztah dvou lidí balancuje na tenké hranici mezi rozchodem a novým začátkem.