Zdá se, že život v beduínské vesnici na jihu Izraele má stále svá neměnná pravidla. Jalila trpí tím, že její manžel chystá svatbu s druhou ženou, která je mnohem mladší než ona. Zároveň chce zabránit společensky nepřijatelnému vztahu své dcery Layly. Jenže ta už vidí svět jinak a o svém životě si chce rozhodovat sama.
V beduínské osadě na jihu Izraele se připravuje svatba. Pro Jalilu je to vypjatá životní situace, protože její muž si jako druhou bere mnohem mladší ženu, než je ona. Cítí se ponížena, nicméně jedinou možností, jak se nepoddat, je zachovat si svou hrdost a jen mlčky, ve svém nitru vzdorovat okolnostem. Nelze se otevřeně bouřit proti tradicím a není záhodno čímkoliv vzbudit nesouhlasnou pozornost okolí. Layla, její dospívající dcera, to vidí jinak. Matka právě odhalila její utajovaný vztah se studentem Anuarem, v jejich komunitě zcela nepřípustný, protože se jedná o člověka mimo její okruh, a ze všech sil útočí na dceru, aby ho ukončila. Layla však na rozdíl od matky věří, že získat v životě může jen ten, kdo se odhodlaně postaví všemu, co ho omezuje. Jako by otevřeně pokračovala ve skrytém matčině vzdoru, přesto k sobě musí obě složitě hledat cestu a mnohé z toho, v co věřily, je zpochybněno.