FC Roma
Když minulou sezonu nastoupil do nejnižší české fotbalové soutěže nový tým složený převážně z romských hráčů, většina soupeřů se rozhodla zápasy s ním bojkotovat. Přesvědčí hráči FC Roma své okolí o tom, že nejsou agresivní rváči ze společenské periferie, ale že si prostě jen chtějí zahrát fotbal?