Po těžkém rozchodu znamená návrat do rodného domu pro Johannu příležitost začít s malým synkem znovu: jen oni a jejich společné rituály. To by se ale nesměl objevit její otec, který má o výchově a životě vůbec naprosto rozdílné představy. Johanna je tak nucena svést ještě jeden boj – boj o vlastní dospělost.
Johanna prochází těžkým životním obdobím. Po rozchodu se vrací se synkem Gabrielem do domu, kde vyrostla. Ten by se, jak doufá, měl stát bezpečným útočištěm pro ně oba. Jejich útulný svět protkaný společnými rituály a hrami brzy naruší vpád Johannina otce. Tvrdý a autoritativní muž chce sice dceři pomoci i proti její vůli, ale jakákoliv snaha naráží na rozdílnost jejich povah. Pro Johannu tak začíná boj hned na dvou frontách. Může si jí malý Gabriel stále vážit jako mámy a může její otec uznat, že z holčičky bez názoru vyrostla dospělá žena?