Houstone, máme problém!
Tito, Kennedy, Johnson, Nixon, Carter a Clinton ve výpravné dokufikci o dosud utajeném jugoslávském vesmírném programu, který měl dostat americké kosmonauty na Měsíc a vyhrát tak studenou válku. Podaří se pamětníkům rozplést pavučinu lží, špinavých politických her a konspiračních teorií?
Neuvěřitelný příběh přísně tajného jugoslávského vesmírného programu, který Tito v šedesátých letech prodal za několik miliard dolarů Spojeným státům, i s šestadvaceti raketovými inženýry, kteří na něm pracovali. Jeden z nich, Ivan Pavić, se po odtajnění dokumentů konečně vrací domů, aby se setkal s dcerou, která jej měla celý život za mrtvého, neboť tajná služba fingovala jeho smrt. S jeho pomocí a na základě výpovědí generála ve výslužbě France, který měl krycí operaci na starosti, tak americký historik Roger McMillan rekonstruuje dosud neznámou etapu světových dějin. Kdo doopravdy stál za americkou misí na Měsíc? A proč byl Kennedy zastřelen krátce po Titově diplomatické návštěvě v USA? Dokufikce, nabitá archivními materiály stejně jako současnými záběry odtajněných reálií, tak odhaluje jednu z největších konspirací v historii lidstva. Anebo ne? Kde končí historie a začíná mistrná fabulace? Lze dokonale sestrojenou lež odlišit od reality? A co na to Slavoj Žižek?