Na svatbě někdejší spolužačky z gymnázia se sejde část bývalé třídy, mezi nimi i Peung, která má rovněž před svatbou. Zúčastní se též Boyd a vzpomínky na jejich studentský vztah vychýlí dívku z rovnováhy. Ve druhém plánu tento pocitový a vizuálně kultivovaný film reflektuje vojenský převrat v Thajsku v roce 2014.
Když se šestadvacetiletá Peung setká se svými bývalými spolužáky z gymnázia, vyvolá to v ní pochybnosti o jejím blížícím se sňatku. Mladá žena, trávící většinu času na Instagramu, stojí v centru romantického dramatu, jež představuje další pozoruhodný úspěch nezávislého scenáristy a režiséra Kongdeje Jaturanrasmeea. Pozadím vyprávěného příběhu je vojenský převrat v Thajsku v roce 2014 a tvůrci se podařilo předložit poutavou studii mladých lidí potýkajících se s hledáním vlastní identity v atmosféře politické nestability a společenského nesouladu. Na první pohled je státní úřednice Peung (Waruntorn Paonil), zhotovující líbivé záznamy a fotky ze všech míst, kde byla, a všeho, co tam jedla, dokonalým šťastlivcem, a vzhledem k brzkému sňatku s perspektivním důstojníkem se zdá, že jí život leží u nohou. Jenomže stranou od emotikonů a rozjařených hashtagů se vyjevuje jiný příběh, který sděluje, že bytost stvořenou sociálními sítěmi nelze ztotožnit s tou reálnou.