Falstaff
Maximální věrnost duchu Shakespearových her a ultimativní ukázka filmařského mistrovství… Kdo by po něčem takovém pátral mezi stovkami Romeů a Julií, Hamletů a Othellů, nenašel by nic, co by se vyrovnalo Falstaffovi Orsona Wellese. Roztomile prostopášný kumpán „prince Jindry“ (budoucího Jindřicha V.) je tady přirozeným raně renesančním „kmotrem“ všech velkých wellesovských falzifikátorů, osudově provázaných s představiteli Řádu, kteří je dříve nebo později odvrhnou a „zradí“ – ve jménu Zákona a Pravdy.