Izolované souostroví Vanuatu západně od Fidži, jehož domorodí obyvatelé nezřídka žijí v tradicích prostého života svých předků, zdevastoval na začátku minulého roku cyklon Pam. Ben Rivers svým typickým způsobem, odkrývajícím vnitřní magii místa, přináší vzpomínku smetené vesnice. V nenásilně poetickém a téměř etnografickém pojetí se meditativně zamýšlí nad vzdáleným světem, kde se pomíjivý život domorodců setkává s věčností nevypočitatelných živlů. Působivost dotváří přednes veršů Henriho Michauxe, belgického básníka, malíře a cestovatele do dálných končin.