Známá neznámá
Na Tomovu narozeninovou party, pořádanou v útulném newyorském apartmá, přichází oslavencův kolega Clyde s novou známostí Alicí. Půvabná žena okamžitě oslní společnost duchaplností a vtipem, jen Tom však mlčky přihlíží a začíná se rozpomínat. V poutavém dramatu, zpracovávajícím téma identity jedince a jeho záměny, se hlavních rolí výtečně zhostili Rachel Weiszová a Michael Shannon.
V útulném newyorském apartmá, které sdílí rezervovaný úředník Tom s manželkou Rehemou, návrhářkou šperků, se chystá oslava narozenin pána domu v kruhu blízkých přátel a spolupracovníků. Tomův kolega Clyde se dostaví v doprovodu šarmantní Alice, nové známosti, o níž nadšeně mluví už několik týdnů. Půvabná žena okamžitě oslní společnost duchaplností a vtipem, jen Tom však mlčky přihlíží. V jeho podezřívavém pohledu lze vyčíst snahu rozpomenout se, snad na události už dávno minulé. Joshua Marston přichází s poutavým dramatem, které sofistikovaným způsobem zpracovává téma identity jedince. Se suverenitou autora, který umně využívá prostředků filmového vyjadřování k zesílení psychologického účinku na diváka, vybízí k úvaze o lákavém úniku z reality a důsledcích, jež s fatální tíhou dopadnou na nic netušící nejbližší.