Dva hendikepovaní mladíci se spojí s bývalým hasičem a vytvoří spolu gang nájemných vrahů. Jak už to však v životě bývá, skutečnost je o něco prozaičtější… Attila Till natočil originální, akcí nabitou komedii, v níž se obratně prolíná realita s fantazií a která si černým humorem nezadá s diváckým hitem Kurz negativního myšlení. Film je zařazen i do sekce Lidé odvedle.
Dvacetiletý vozíčkář Zoli se spolu se svým tělesně postiženým kamarádem spojí s bývalým hasičem, který je také upoutaný na invalidní vozík, a dají se do služeb mafie, coby gang nájemných vrahů. Jak už to však v životě bývá, skutečnost je o něco prozaičtější… Maďarský režisér Attila Till v této originální, akcí nabité komedii obratně prolíná realitu s fantazií a přináší nenásilným způsobem vhled do životů hrdinů, žijících na okraji společnosti a toužících po věcech, jež jsou pro lidi bez postižení samozřejmostí. Černým humorem, jenž si nebere servítky, zdatně konkuruje deset let starému diváckému hitu Kurz negativního myšlení a má zaděláno na to, zabodovat u diváků podobným způsobem. Režiséra k natočení snímku inspirovala osobní zkušenost z dobrovolnické práce s postiženými a ke své motivaci prohlašuje: „Zásadní pro mne bylo natočit o postižených lidech konečně snímek, kde je nebudou hrát herci, ale kde dostanou příležitost hrát sami sebe a být skutečnými hrdiny.“