Rodinné štěstí
Renomovaný maďarský tvůrce (Bílé dlaně, Bibliotheque Pascal) přichází s komorní studií dvou rodin, které okolnosti svedou k dočasnému sdílení prostoru jednoho neobvyklého bytu. Nezávislý snímek, který vyniká vynalézavou inscenací, precizním vykreslením povah a hereckými výkony, jež se zadřou pod kůži, specifickým způsobem navazuje na tvorbu Cassavetese či Bergmana.