Pustina
HBO Europe navazuje na Hořící keř dalším původním projektem, osmidílným seriálem Pustina, ze kterého festival v exkluzivní světové premiéře uvádí první dva díly. Drama vesnické komunity zasažené sérií záhadných a šokujících událostí natočil renomovaný reklamní režisér a spoluautor černobílých festivalových znělek Ivan Zachariáš ve spolupráci s Alicí Nellis.
Znepokojivý je pohled na krajinu na česko-polském pomezí, která se před divákem otevírá v úvodních záběrech netrpělivě očekávaného osmidílného seriálu Pustina. Otázka, zda dál těžit hnědé uhlí, nebo přestat, rozděluje místní komunitu stejně jako názor na chování progresivně uvažující starostky obce Hany Sikorové. Nevyhnutelné referendum však přestává být tématem dne v okamžiku, kdy se Hanina dcera Míša nevrátí ze školy domů. V exkluzivní světové premiéře uvádí MFF KV první dva díly ambiciózního dramatického seriálu s prvky thrilleru, kterým HBO Europe navazuje na spolupráci s uznávaným scenáristou Štěpánem Hulíkem a produkční společností, jež se podílela na veleúspěšné historické minisérii Hořící keř. Autor umělecké koncepce Pustiny a hlavní režisér projektu Ivan Zachariáš si ke spolupráci přizval respektovanou scenáristku a režisérku Alici Nellis.