V pochmurném pařížském ghettu, kde se o nadvládu přetahuje náboženství s drogovými dealery, se i mladá Dounia snaží najít svůj kus štěstí. Má velké sny a nehodlá se jich vzdát.
Režisérka a spoluautorka scénáře Houda Benyamina vtělila zkušenost pařížských předměstí do silného, pečlivě vystavěného vyprávění s epickým vyvrcholením. Hlavní postava, dívka Dounia, jejíž rodina žije v romském slumu, sní o bohatství a luxusu. Zhlédne se v Rebecce – místní královně podsvětí. Ta se Dounie ochotně ujme a začne jí zadávat různé úkoly. Souběžně s kriminálním životem se rozvíjí i citový život Dounie: seznamuje se opatrně s tanečníkem Djiguim. Otázkou je, jak Dounia skloubí vznikající vztah se svou gangsterskou kariérou. Postava Dounie je rozkročená mezi dětstvím a dospělostí. Je dravá, zvědavá, ale také nevinná a křehká. Náročný part hlavní hrdinky, která chce předčasně dospět, přidělila režisérka vlastní sestře, a riskantní krok se ukázal jako úspěšný. Film ukazuje zkušenost ghetta a představuje zajímavou galerii silných ženských postav, ale zároveň se dotýká těch nejobecnějších témat, jako jsou přátelství, láska a rodina.