Kariéru Mela Gibsona lemují postavy, které ve filmech obyčejně trpí jako psi. Podobně je tomu i v thrilleru nedávno uvedeném mimo soutěž o půlnoci v Cannes. Tentokrát to ale bolí víc drogové dealery, kteří ohrožují na životě půvabnou dceru bývalého člena motorkářského gangu s ušpiněným trestním rejstříkem, jehož nedávný host MFF KV ztělesnil s gustem a pro něj typickou sebeironií.
Kariéru Mela Gibsona lemují postavy, které ve filmech obyčejně trpí jako psi. Podobně je tomu i v akční podívané, nedávno uvedené mimo soutěž o půlnoci v Cannes, i když tentokrát to bolí více drogové dealery, kteří se bývalému členovi motocyklového gangu „Hells Angels“ s ušpiněným trestním rejstříkem postaví do cesty. S gustem a typickou sebeironií ztvárnil Gibson postavu Johna Linka, žijícího uprostřed kalifornské pouště v přívěsu, který zároveň slouží jako tetovací studio. Jeho upřímná snaha sekat dobrotu a vystříhat se násilí i návykových látek vezme za své v okamžiku, kdy se náhle zjeví pohřešovaná dcera Lydie, skrývající se před výše zmíněnými zlými muži. Na výčitky a kázání však není moc času. Ve jménu krve je šarmantní šestákový thriller, který nad kategorii solidní pozvedá Gibsonovo absolutní položení se do role, kreace, jejíž energie je přinejmenším strhující.