Šestnáctiletá Hanka a o málo starší student Pavel prožívají první lásku. Není to vždycky jen čas okouzlení a radosti, rodící se vztah je poznamenán jejich plachostí a celým řetězcem vzájemných neporozumění, jako podnět postačí i nevinná maličkost. Atmosféra Hradce Králové na konci léta je více než pouhou kulisou filmu. Projekci doprovodí vzpomínková debata v rámci Dne Františka Daniela.