Partyzán Chandra, který válčil proti monarchii a diktatuře, se po letech vrací domů do horské nepálské vesničky pochovat otce. Přichází však uprostřed tradičního pohřebního rituálu, který je po konfliktu nucen dokončit jen s pomocí dvou dětí. Jejich pouť nemusí znamenat jen podléhání přežitkům, proti kterým Chandra bojoval, ale také naději v lepší budoucnost země na křižovatce.
Do horské nepálské vesničky, které se nevyhnuly důsledky dlouholeté občanské války, se vrací partyzán Chandra. Důvodem je úmrtí jeho otce, kterého se vesničané rozhodnou navzdory komplikacím pohřbít tradičním způsobem. Napětí mezi Chandrou a jeho bratrem s odlišnými politickými názory však rituál přeruší, ještě než vesničané s tělem sestoupí do říčního údolí. Chandra, jeho nevlastní dcera a domnělý syn se tak musí vydat na cestu po okolních vesnicích, aby sehnali pomoc a tělo starce mohlo být pohřbeno dle staletého rituálu – i když je účel této cesty proti veškerému Chandrovu přesvědčení. Režisér snímku Highway, působivého obrazu křehkého mírového procesu v Nepálu, jenž pronikl na nejprestižnější filmové festivaly, se i v tomto snímku věnuje současným dilematům své země. Na paradoxním příběhu bývalého maoistického rebela odráží nejednostranný kontrast nynější cesty Nepálu k nové ústavě a tradic, které přežily příliš rychle pohřbenou monarchii.