Jsou země, kde není jednoduché uskutečnit ani zdánlivě prosté věci, což je o to trýznivější, když se rozhodnete spáchat sebevraždu, máte jen pár dní na urovnání záležitostí a ani jedna z nich neprobíhá podle plánu. Sarkastický pohled do kafkovské duše restrukturalizovaného Srbska zanechal výraznou stopu na letošním Berlinale.