Modré ticho
Hakan se po propuštění z vojenské nemocnice, kde byl hospitalizován následkem traumatu z minulosti, snaží vrátit do normálního života a navázat kontakt s dcerou. Vizuální i zvuková stylizace herecky vyzrálého debutu podtrhuje zraněnost Hakanovy duše i jeho urputnou snahu vymanit se z vnitřního vězení.