Richard Müller: Nepoznaný
Nesmlouvavý, v mnoha momentech bolestně obnažující, po celou dobu však hluboce chápavý portrét ukazuje život Richarda Müllera z nečekaného úhlu. Slavného slovenského zpěváka poznáme jako stále neobyčejně charismatického, bojem se závislostmi, psychickou nemocí a nároky showbyznysu však již notně znaveného muže.
„Týmto dňom končí moja kariéra,“ souká ze sebe dýchavičný Richard Müller po jednom z nedávných koncertů. „Ale hovno končí,“ odvětí mu člen jeho týmu a rázně dodává: „Ty si v štádiu, kedy skončiť nemôžeš.“ I takto bezvýchodně může být člověk zaklesnut do soukolí showbyznysu, z nějž se nedokáže – anebo nechce – vymanit… Slavný zpěvák si v 90. letech jedinečným hlasem a nezaměnitelným osobním charismatem podmanil československou scénu populární hudby. Odklon od vytyčeného kariérního směru však na přelomu milénia způsobilo nejen jeho frenetické životní tempo, ale i boj se závislostmi a psychické problémy. Během koncertního turné s kapelou Fragile nahlížíme do Müllerova pošramoceného nitra, a to bez nabízející se senzacechtivosti, díky čemuž Miro Remo přichází s nesmlouvavým portrétem, který je v mnoha momentech bolestně obnažující, přesto po celou dobu hluboce chápavý.