Když mi bylo pouhých 15 let, zamiloval jsem se do klasických hollywoodských filmů. Většina z těch, které „odborníci“ označovali za skvělé, mě také zasáhla. Kromě jednoho. Fordův film mi připadal pomalý a zmatený a hlavní postava mne odpuzovala. Přečetl jsem ale všechno, co se dalo, sledoval jsem film znovu a znovu a Stopaře jsem si zamiloval. Dnes jsem toho názoru, že je to nádherné, mnohovrstevné a silné dílo, jemuž se v americké kinematografii přiblížil jen málokterý film.