Cesta do Ralangu
Do horské vesnice uprostřed himálajského regionu Sikkim je zasazen příběh čtyř jedinců proplétajících se v labyrintu zdejší krajiny, vesnických stavení i společenského mikrokosmu. Učitel, který přijíždí do kraje neodkladně vyřešit palčivé osobní problémy, zdánlivě nemá mnoho společného s místními obyvateli. Osud ale postupně vystaví navzdory malé pravděpodobnosti cestičky, díky nimž se potká s dvěma místními chlapci, snažícími se během brouzdání uličkami zabít čas, a zdejším věčně mlčenlivým majitelem biliard klubu. Sled náhod je pak postaví do centra zpočátku nepředstavitelného toku událostí. Stylisticky pevně uchopený režijní debut s podmanivým vnitřním rytmem staví na práci s neherci a geniu loci severovýchodního cípu Indie. Po umělecké stránce výsostně originální a svěží film představuje narativně odvážný pohled do sociální pavučiny tohoto regionu a vlivu pronikající kulturní imigrace na zdejší život.