Quality Time
Pět mužů, pět příběhů. Stylem velmi odlišné povídky spojuje schopnost sžíravě komentovat nelehkou situaci bezradných mladých mužů – opustit konečně dům rodičů a začít žít „vlastní život“ není vždy snadné… Daan Bakker s citem pro ironii a absurdno připravuje svým hrdinům fikční světy, které jsou složité a nelítostné a vyžadují často krajní řešení. Koen žije v primitivním, dvojrozměrném, stereotypním prostoru, ale každoroční setkání s vlastní rodinou pro něj není o nic jednodušší než pro Jefa, který se musí popasovat s nároky rodičů své přítelkyně. Kjell se rozhodne zbavit traumat z dětství pomocí stroje času, a to se spornými výsledky, podobně jako Stefaan, který v labyrintu celkových záběrů hledá osudová místa svého života. Hrdinové, zoufalci čelící obrovským překážkám, jsou vlídnou metaforou všech ztroskotanců, pro které může být skutečný svět stejně složitý jako ten, ve kterém se Karel vrací k rodičům poté, co ho uneslo UFO.