V pohodě
Do téměř opuštěné vesnice uprostřed pusté severočínské krajiny přijíždí podomní prodejce mýdel. Není ale jediný, kdo korzuje vylidněnými pěšinkami. Svérázné postavy zastupuje mistr kung-fu, hinduistický mnich, oddaný věřící, místní ranger a dva policisté, vyšetřující množící se podivné útoky na zdejší obyvatele. Osudy všech se splétají v síti neuvěřitelných a absurdních setkání, která postupně odhalují jejich pravou tvář a zasévají mezi ně semena nedůvěry, ale vytvářejí také nečekaná spojení. Film protkaný notnou dávkou černého humoru a opřený o perfekcionistickou práci s mizanscénou nabízí neobvykle zábavný, leč pronikavý pohled do Číny postindustriální éry, který se dotýká tématu víry, důstojnosti, ale nabízí také nekompromisní skicu čínského venkova a čínské společnosti celkově. Za svoji originální vizi si film zaslouženě odnesl z mezinárodní soutěže letošního festivalu Sundance Zvláštní cenu poroty.