Korporace
Život Emilie, ambiciózní a nesmlouvané HR manažerky, se změní v momentě, kdy je svědkem sebevraždy jednoho ze zaměstnanců. Vyšetřování případu se stane morální zkouškou ženy, jejíž kroky, ačkoli byly podmíněné bezmeznou pracovní oddaností, učinily nešťastným nejednoho pracovníka.
Cílevědomá, chladná, tvrdá. Tak by se dala popsat Emilie, nesmlouvavá manažerka pracující pro velkou nadnárodní společnost Esen. Jako žena, jež má na starosti řízení lidských zdrojů, není nejoblíbenější členkou týmu, situace se však fatálně zkomplikuje v momentě, kdy je stejně jako mnozí další svědkem sebevraždy jednoho ze zaměstnanců. Kolotoč vyšetřování krizové situace se stává zkouškou morální odpovědnosti hrdinky, jež se doposavad v rámci své bezmezné pracovní oddanosti dopouštěla kroků, které učinily nešťastným nejednoho pracovníka. Tlak je totiž v konkurenčním světě korporátních společností neúprosný a udržení vnitřní integrity se může stát bojem, který není jen tak lehké vyhrát. I díky zvolenému tématu podává Korporace úderné svědectví o mnohdy nesnadném vztahu jedince a systému, které nikdy nepozbývá na aktuálnosti. A zatímco úsporné vyprávění dává vyniknout precizním hereckým výkonům, věcná a účelná práce s filmovými prostředky podtrhuje moderní styl filmu.