Cukrář
Po smrti milence se Thomas vydává do Izraele – rodné země muže, jehož miloval. I navzdory předsudkům se stává cukrářem místní kavárny, jejíž majitelkou je vdova po zesnulém Oranovi. Ta však netuší, že nevyslovený smutek, který ji s cizincem spojuje, se váže k jednomu a tomu samému muži.
Služební cesty mohou přinést mnohá překvapení a není výjimkou, pokud mezi ně patří setkání, jež přeroste v milenecký vztah. Poměr Thomase, cukráře žijícího v Berlíně, a Orana, ženatého muže původem z Izraele, však po několika měsících utne tragická událost. Oran umírá při dopravní nehodě a Thomas nevidí jiné východisko, než vyhledat vdovu, jež teď sama vychovává Oranova syna. Přes počáteční nedůvěru, pramenící z Thomasovy německé národnosti, dává truchlící Anat mlčenlivému mladému muži práci ve své kavárně, netuší však, že nevyslovený smutek, který je spojuje, se váže k jednomu a tomu samému muži. Na poli celovečerního filmu debutující Ofir Raul Graizer přináší melodrama, jehož síla spočívá v subtilnosti, s jakou milostnou tematiku dokáže nahlédnout. Do popředí staví křehké a nepatrné emoce, kontury bolestivého tajemství přitom odhaluje jen velmi pozvolně. O to silnější svědectví o lásce, jež není podmíněna sexuální orientací, dokáže tento formálně kultivovaný debut přinést.